روح اله

نویسندگان

سلام 

همیشه این روزهای منتهی به میلاد امام رضا احساس خاصی دارم ... حس غریبی که تنها با رفتن به حرم آروم میشه .... حسی که شاید عده زیادی از مردم اون رو حس کرده باشن ...

وقتی تو این روزها میره حرم میبینه که آسمون دل زائرها ناخودآگاه ابری میشه و بارونی و این از نظر من نشانه رحمت خدا به بنده هاش هست ....


تو مشهد که هر چی نعمت از صدقه سری امام رضا است و من  خودم به شخصه هر چی که دارم از کرم امام رضا است .


فردا دارم میرم حرم .... دارم میرم برای عرض ارادت ، دارم میریم برای دست بوسی آقا و چقدر قشنگه که پاهام تو راه حرم قدم برمیدارن ...


التماس دعا از همه عاشقا...


صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۴
روح اله دهقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی